sobota, 10 grudnia 2011

45. SAL świąteczny

Dawno nic Wam tutaj nie pokazywałam. W związku z tym, że pisałam notkę na blogu poświęconym SALowi świątecznemu, postanowiłam i tutaj jak zawsze wstawić. Niektóre z dziewczyn z tej zabawy ukończyły bądź są bardzo blisko ukończenia swoich haftów. Trochę wstyd się przyznać ale jestem daleko w tyle, jak to się mówi. Tak prezentuje się dzisiaj mój świąteczny hafcik.

Po rozstrzygnięciu candy przygotowałam nagrodę dla Sylwii - Misiabe. Na szczęście zrobiłam zdjęcia, tylko oczywiście zapomniałam ich tu zamieścić. Nadrabiam więc to szybko.

1. Najpierw powstała typowo hafciarska zawieszka - zdjęcie obu stron



2. Następnie powstał inicjał nowej właścicielki z przeznaczeniem jako podstawka pod kubek



3. Własnoręcznie wykonałam też karteczkę














4 Wśród przydasi znalazło się kilka mulinek, herbatki i karta świąteczna do własnego wykonania wraz z kopertą



3 komentarze:

  1. Gratuluję wygranej w moim Mikołajkowym Candy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. SAL bardzo ładny :) Trzymam kciuki za jego zakończenie :)Pozdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. SAL-u pięknie przybywa:) A cudeńka zrobione w nagrodę piękne;)

    OdpowiedzUsuń