piątek, 20 lipca 2012

64. Kubuś Puchatek i lipcowy słoiczek





Jakiś czas temu zapisałam się do zabawy "Kołderka za jeden uśmiech". Motywem przewodnim tegorocznej zabawy był Kubuś Puchatek i przyjaciele. Powstał taki oto kwadracik :-D


Od stycznia jestem zapisana, już po raz drugi do kolejnej zabawy "TUSAL2012" i tak oto prezentuje się obecnie mój słoiczek. Wbrew temu co widać na załączonym poniżej zdjęciu, troszeczkę niteczek przybyło, chociażby dzięki powyższemu Kubusiowi. Nie widać niestety efektów tego zbieractwa, ponieważ była u mnie ostatnio moja mała siostra cioteczna i zamarzyło jej się przemieszać długopisem niteczki. Także musicie mi uwierzyć na słowo, że ich przybyło :D


Dziękuję za wszystkie dotychczasowe komentarze i przepraszam, że nie piszę u Was komentarzy, ale ostatnio znowu jestem jakaś nieczasowa. Mimo, że nie komentuję to podglądam.

3 komentarze: