środa, 17 kwietnia 2013

80. Raport z pola "bitwy" :-)

Ostatnio mało się odzywam, bo dłubię, dłubię i dłubię :-) Staram się jak najwięcej każdego dnia :-)
 

Pewnie zapytacie, co to tak się na Was patrzy? :-) Dzisiaj osiągnęłam połowę swojego tajnego projektu :))) Drugi łagodnie wyglądający zwierz dzisiaj rano został ukończony!!! Huraa!!! Cieszę się przeogromnie, bo jeszcze do niedawna miałam ogromne wątpliwości, czy wyrobię się w terminie,
ale już teraz jestem pewna, że TAK! Nawet nie wiecie, jaki to jest komfort psychiczny :-)
Mimo tej kolorystyki, czyli niezbyt zróżnicowanych barw, obraz nie jest nużący :-)
 
Po raz kolejny chciałabym Wam podziękować, za to, że mimo mojej nieobecności blogowej,
trwacie przy mnie :))) Jesteście nieocenione :-)
 
Na zakończenie mam jeszcze do Was takie pytanie :) Czy zawitała już do Was wiosna? :-)
Dzisiaj u mnie niebo zachmurzone, ale ciepło jest :-)
 
Jeszcze jedna sprawa, o której sobie właśnie przed chwilą przypomniałam:-) Pytanie, a właściwie prośba do koleżanek blogowiczek (znających się na kwiatach), zupełnie nie związane z krzyżykami
:-) Zamierzam niedługo wybrać się na zakupy w poszukiwaniu sadzonek kwiatów na balkon, w związku z tym może mogłybyście mi jakieś ładne kwiatki zaproponować? Byłabym wdzięczna, dziękuję :-)
 
 Pozdrawiam Was serdecznie :-)

1 komentarz:

  1. Na tym zdjęciu , to wygląda jak lew :) Ale masz talent i cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń