piątek, 18 października 2013

85. Nowość

Ledwo co ukończyłam jeden haft, a już rozpoczęłam następny. Będzie to kolejny z serii tańców Joohna Clytona. Tym razem wybór padł na passo doble. Na szczęście to, co najbardziej skomplikowane w tych haftach, jest już w połowie za mną (na zdjęciu tego nie widać, bo jest to zdjęcie sprzed kilku dni). Kolorystyka, jak w każdym obrazie z tej serii, bardzo żywa, więc trochę mi oczy odpoczną od wszystkich szarości i różnego rodzaju stonowanych barw z poprzedniego obrazu. No właśnie, nawiązując do poprzedniego dzieła to chciałam się pochwalić, że właśnie dzisiaj odebrałam od mojego stałego "ramiarza" gotowy do wysłania obraz. Efekt mi, jak i wszystkim w około się bardzo podoba. W przyszłym tygodniu już wyjeżdża do nowego właściciela, więc spodziewajcie się za około tydzień nowej notki z efektem końcowym tajnego projektu. Na osłodę zostawiam Wam fotkę nowego przedsięwzięcia i lecę hafcić.

 
Za wszystkie komentarze bardzo serdecznie dziekuję. :)

8 komentarzy:

  1. Oooo to czekam na kolejną odsłonę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No świetnie już nie mogę się doczekać całości :))

    OdpowiedzUsuń
  3. już widać dynamikę tego tańca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny jest, kolory podobają mi się szalenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zaczyna się intrygująco. Jestem ciekawa pełnego efektu:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też czekam na efekt końcowy, już widać że wędzie śliczny:)))

    OdpowiedzUsuń