niedziela, 16 września 2012

66. Temat "Słoneczniki"...

uważam za zamknięty. :))) Chciałabym oficjalnie zakomunikować, że wczoraj wieczorem słoneczniki zostały ukończone. :))) Tak się prezentują


Nie byłabym oczywiście sobą, chyba jak każda hafciarka, gdybym praktycznie od razu nie zaczęła przygotowywać sobie czegoś nowego do wyszycia. :) W ten oto sposób, chciałabym Wam przedstawić następny hafcik, który będę wykonywać.


Jest to wzorek Johna Claytona pt. "Cha-cha". Jest to kolejny obrazek z serii tańców tego autora. Pierwszym wykonanym przeze mnie tańcem, był American smooth. Każdy z tych hafcików jest urzekający i ma swój niepowtarzalny urok. :))) Obrazy te bardzo mi się podobają i w swoich zbiorach posiadam również:
  • Passo doble 
  • Walc wiedeński 

  • Tango argentyńskie

  • Foxtrot
  •  Jive
  •  Walc

Popełniłam z tej serii jeden hafcik "American smooth", który prezentuje się tak


Gdyby ktoś miał jeszcze jakieś hafciki z tej serii, poprosiłabym o przesłanie na maila alusiasz20@wp.pl, ponieważ tak jak już pisałam bardzo podobają mi się te hafciki :)

*EDIT Dzisiaj 16 września czyli kolejna odsłona TUSALOWEGO słoiczka, który u mnie prezentuje się tak












17 komentarzy:

  1. Tylko czekać na oprawę słoneczników. Szaleństwo tańca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oprawa słoneczników nie wiem kiedy nastąpi, ponieważ czekam na decyzję osoby, która ma zostać obdarowana, czy mam oprawić i dopiero wysłać, czy wysłać nie oprawione :)

      Usuń
  2. No piękne są te słoneczniki. :) baaaaaardzo mi się podobają! :) i składam zamówienie na wiesz cooo :))) pozdrawiam , Emila :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję moja Jankesjo :) Jakbym mogła nie wiedzieć kochana :)))

      Usuń
  3. Słoneczniki- jak żywe!! Wyglądają pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słoneczniki bardzo ładne :) Ale seria tańca - gdy już wyhaftujesz, będzie się prezentować pięknie!
    Dziękuję za zaproszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne słoneczniki!! Gratuluje! i czekam na odsłony nowego obrazka. ta seria faktycznie jest urzekająca!!

    OdpowiedzUsuń
  6. słoneczniki świetne :)
    a kolekcja wzorów godna podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słoneczniki pięknie Ci wyszły! Gratuluję! Mnie też podobają się wzory od MAIA z Anchora. A seria z tańcami to dopiero bedzie coś! Mnie najbardziej przypadło do gustu tango.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa seria- nie widziałam jej jeszcze.
    Pozdrawiam Iza N-P
    chica111.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna ta seria taneczna, nie spotkałam się jeszcze z tymi schematami....

    OdpowiedzUsuń