sobota, 4 stycznia 2014

88. Zaległości

Nie było mnie długo, oj długo. Widać tak czasem musi być. Zanim jeszcze nadrobię zaległości chciałabym Wam złożyć najserdeczniejsze życzenia z okazji Nowego 2014 roku, który mamy już od kilku dni. Życzę Wam zdrowia, szcześcia, spełnienia zamierzonych celów i wszystkiego tego, czego same sobie życzycie :))

Przechodząc jednak do tematu wpisu chciałabym wam zaprezentować co ostatnio wykonałam i postępy w moim tańcu :)

Jeszcze przed świętami wykonałam swoją pierwszą kusudamę. Wiem, że jeszcze jej wiele brakuje, ale mam nadzieję doskonalić swoje umiejętności w tej kwestii ;)))

 
Również jeszcze przed świętami popełniłam taki hafcik.

 A poniżej kolejna odsłona tańca, jednak obecnie jest już część tła :)))

Dziękuję wam serdecznie, że miło moich nieobecności nadal tutaj zaglądacie i komentujecie. Miłego wieczorku :)))

5 komentarzy:

  1. Alu hafciki piękne ale ta kusudama zapiera dech :D sama nigdy nie robiłam...ale kto wie czy kiedyś nie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nie jest bardzo skomplikowana w wykonaniu, tylko dość czasochłonna.

      Usuń
  2. R&B, which stands for Rhythm and Blues, was the greatest influence on music around the world for
    most of the 20th century's second-half. Here are the best
    songs from musicals to use at karaoke. Harrison was reading the I Ching at the time and inspired by the ideas in the book he decided to write a song based on the first words
    he read when opening a random book at a random
    spot.

    Look at my blog: u.s new songs [http://tech-read.com]

    OdpowiedzUsuń