niedziela, 9 lutego 2014

89. Passo doble - ciąg dalszy

Ten post miał powstać już jakiś czas temu, jednak problemy z bloggerem uniemożliwiły to. Jednak mam nadzieję, że kłopoty już minęły, a przynajmniej znalazłam sposób na ominięcie ich, więc spieszę z pokazaniem postępów w moim hafcie. 


Już coraz bliżej końca i co ja biedna będę robić dalej jak już to ukończę? :))) Hihihi :))) A propos też tak macie, że najpierw byście chciały i to, i to i jeszcze tamto wyszyć a potem nie wiecie co szyć? :))) 

Mam w planach wyszycie obrazu na prezent z okazji przeprowadzki do nowego domu dla kogoś. Może miałybyście pomysł na tematykę? :))) Chętnie rozpatrzę wszystkie pomysły ;)))

19 komentarzy:

  1. Świetnie się prezentuje. A co do prezentu to zalezy co dana osoba lubi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest ta taneczna seria :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A są jakieś jeszcze taneczne wzory? Ale myślę że i kolejna praca będzie równie udana!

    OdpowiedzUsuń
  4. trochę nie na temat... ale te poniższe wilki skojarzyły mi się z Grzegorzem... a potem zobaczyłam wcześniejszy post i wszystko było jasne... ponoć ostatnio płytę wydał... co do prezentu na nowy dom proponuję jakiś sampler z przesłaniem... typy: Tam dom gdzie moje kapcie... albo gdzie mój kot, albo gdzie moje serce... lub w podobnym klimacie

    OdpowiedzUsuń
  5. suknia wyszła cudnie :) ja żeby ogarnąć moje hafciarskie plany robię sobie listę, ale podobnie jak Ty siadam nad nią i nie wiem, co wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne!! Bardzo mi się podoba. A co do kolejnych hafcików, to mam podobnie tylko u mnie najczęściej głównym sprawcą wyboru jest czas i jak mam go niewiele to raczej za duże prace się nie biorę. Pozdrawiam i czekam na kolejne prace :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się przepiękny obraz :) Do domu to wyszyłabym jakiś ładny pejzaż. Ja mam tyle haftów w planach, że jak jakiś już skończę to nie wiem, który obraz zacząć jako następny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkiego najlepszego w Nowym Roku 2016!

    OdpowiedzUsuń
  9. Amazing content. Thanks for the Information

    OdpowiedzUsuń