piątek, 24 lutego 2012

55. Zakupy

W poniedziałek stwierdziłam, że chciałabym spróbowania czegoś nowego, tzn. nowej techniki rękodzielniczej. Dokładniej pomyślałam o biżuterii. W poniedziałkowe popołudnie przejrzałam sieć w poszukiwaniu półfabrykatów do wykonywania bransoletek Lilou i biżuterii z wykorzystaniem haftu koralikowego. Nie musiałam długo szukać, trafiłam na sklep PASART i od razu się w nim zakochałam, znalazłam cudowne rzeczy. Nie omieszkałam sobie od razu zamówić "trochę" tych cudowności. Jestem bardzo zaskoczona terminem realizacji zamówienia w tym sklepie. We wtorek zamówiłam, a dzisiaj przed południem miałam już paczuszkę u siebie. Każdy element przesyłki jest oddzielnie zapakowany w woreczki strunowe.  Wśród zamówionych półfabrykatów znalazły się
  • biały rzemyk, dł. jednego metra
  • żółty rzemyk, dł. jw
  • jaśniejszy zielony rzemyk, dł. jw
  • ciemniejszy zielony rzemyk, dł. jw
  • brązowy rzemyk, dł. jw
  • baza do bransoletki, kolor niebieski
  • baza do bransoletki, kolor czarny
  • niebieskie koraliki, rozm. 4
  • brązowe koraliki, rozm. 4
  • czerwone koraliki, rozm 4
  • różowe koraliki, rozm. 4
  • czarne koraliki, rozm 4
  • czarne koraliki, rozm. chyba 8 nie pamiętam dokładnie
  • białe koraliki, rozm. 4
  • perłowe koraliki, rozm. chyba 8
  • zaczepy
  • kółeczka
  • charmsy
Trochę tego dużo, dlatego zastanawiam się czy wszystkiego nie pominęłam... nie chyba nie.

Tak się to wszystko prezentuje na zdjęciu


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz