czwartek, 23 lutego 2012

54. Zbiorczo

Dwa dni temu była kolejna prezentacja TUSALa, to już chyba tradycja, że jak zwykle zapomniałam. Dlatego nadrabiam dzisiaj zaległości. Chcę Wam też przedstawić moją Tildzię w nowej odsłonie. Nie dałam jej jeszcze imienia, więc tutaj prośba do Was, piszcie w komentarzach swoje propozycje, może to mi coś pomoże w nazwaniu jej. Tak teraz prezentuje się moja ulubienica

A tak wyglądała przed ubraniem się


Jak widać na zdjęciu czuć już powiem lata. Jak ja już tęsknię za latem. A Wy? Jaką porę roku najbardziej lubicie?

3 komentarze:

  1. Fajna Tildzia.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna ta Twoja ulubienica :) super ją ubrałaś :) przynajmniej nie zmarznie ;p Także tęsknie za latem. Każda pora roku ma jakiś swój urok, jednak lato wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja się cieszę, że Tilda została Twoją ulubienicą ;)

    OdpowiedzUsuń