sobota, 17 listopada 2012

70. Przedostatnia odsłona słoiczka i aktualności hafciarskie

Nie było mnie tu jakiś czas znowu niestety.... Nie pomyślcie sobie moje kochane, że próżnowałam przez ten czas :) Nie, nie, nie, nic z tych rzeczy. Ale o tym troszkę później. :)) Najpierw spóźniony, chyba już standardowo, słoiczek TUSALowy. Aż trudno uwierzyć, że to przedostatnia odsłona drugiej już edycji TUSALowych słoiczków. Przejdźmy do prezentacji

 
Teraz kilka słów o hafciarskich postępach. Jednak zanim o samym hafceniu, to się pochwalę :))) Zakupiłam sobie w tym tygodniu ramkę do haftowania, która prezentuje się tak
 
 
Wyszywa się na niej bardzo dobrze, można świetnie naciągnąć kanwę.
 
Teraz przyszedł czas na postępy:) Właściwie na poprzednim zdjęciu już zobaczyłyście, ale teraz bardzo proszę - w zbliżeniu hafcik prezentuje się tak
 
Dziękuję moje drogie za wszystkie miłe słowa, jakie od Was otrzymuję. Jest to bardzo miłe, konstruktywne i napędza do działania.
 
Pozdrawiam :*

4 komentarze:

  1. piękne robisz wszystko, przejrzałam wcześniejsze wpisy, słoneczniki są cudne:)

    A teraz pytanko - mogłabyś pokazać te ramkę z różnych stron?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może nieprecyzyjnie się wyraziłam - chodzi mi o tył i sposób umocowania - ona stoi czy trzymasz ją w ręku?

      Usuń
    2. Oczywiście, w następnym poście wrzucę zdjęcia samej ramki. Jest to ramka stojąca :)

      Usuń
    3. To czekam :)
      Nie zapomnij omówić, jak rozpoczynasz i kończysz nitkę :)

      Usuń